Klaar voor de start!

15 september 2016 - Amstelveen, Nederland

Ja ja, het is nu echt bijna zover. Nog 1 dagje werken, 1 dagje de laatste dingetjes voorbereiden en dan gaat het grote avontuur beginnen. De koffer is inmiddels ingepakt en voldoet eindelijk aan het maximum aantal kilo's. Ik heb er onder andere wat kleding uit moeten halen en dat betekent helaas: vaker de was doen in Canada....

Komt vast goed. Wit bij kleur, zwart bij wit en kleur bij.... Of was het nou toch anders? Gelukkig is mams een skype-belletje of whatsappje van me vandaan, niet waar mamsie? ;)

Ik ben in ieder geval enorm benieuwd en ben bijna de uren aan het aftellen. Als je mijn reis wil volgen kun je je email-adres opgeven zodat je op de hoogte blijft van de updates!

(En oh ja, alles komt goed mama)

Kus!

Giny

1. Oma Anneke:
    16 september 2016
    Ik leef de komende 6 weken met je mee. En ben er van overtuigd dat het allemaal goed komt.
    Met zo'n stoere meid moet het toch lukken!
    Kus, oma Anneke
  2. Ellen:
    16 september 2016
    ik ga je komende weken zeker volgen.
    Vind het erg stoer dat je dit gaat doen.
    Veel plezier en geniet ervan :)
    Gr. Ellen xxx
  3. Oma Trees:
    17 september 2016
    Hoi schat, nou ik ben reuze benieuwd welke verhalen en foto's wij de komende 6 weken gaan lezen en zien. Ik hoop echt dat het voor jou onvergetelijk wordt.
    Ik ga je volgen hoor! Heel veel succes kanjer!
    Dikke knuffel
  4. Mam:
    18 september 2016
    Lieve Giny,
    Het afscheid was lastig maar dat is normaal voor moeders toch? Ik ben blij dat je heelhuids bent aangekomen, en nu op weg naar je gastgezin en naar het grote avontuur.
    Ik hoop dat je een super tijd gaat krijgen, je hebt het echt verdiend. GENIET!!!!
    Heeeele dikke knuffel van je moeder xxx
  5. Rick:
    19 september 2016
    I will check you out every now and then.
  6. Monique jagroep:
    20 september 2016
    Heel veel plezier tijdens je avontuur, ik ben benieuwd naar je verhalen!
  7. Marian:
    21 september 2016
    Lieve Giny
    Stoer en dapper, dat ben je!
    En ik ga hopelijk veel FUN verslagen lezen!
    Heel veel plezier! X Mar
  8. Carla Kees & Conti:
    2 oktober 2016
    Hoi lieverd
    Wij wensen je een super avontuur en tijd om nooooit te vergeten.
    We zullen het met je meebeleven door je reisverhalen.
    Have fun fun girl, go for it!!!
    We believe in you!
    Big hugs and kisses from all of us here.